Telefon VOiP
Stacjonarny telefon VoIP wygląda tak, jak zwykły telefon. Można z niego dzwonić, odbierać i przekazywać rozmowy. W odróżnieniu od tradycyjnego telefonu, za komunikację odpowiada połączenie internetowe, a głos jest przesyłany cyfrowo. Nie ma potrzeby płacenia za przewody i dodatkowe urządzenia, a pojemność kanału jest większa niż w przypadku tradycyjnego połączenia. Zainstalowanie i podłączenie telefonu zajmują nie więcej niż 15 minut i można to zrobić samodzielnie, bez potrzeby wzywania specjalisty.
Zalety telefonii VoIP
Poznaj możliwości i zalety telefonii światłowodowej
- Jakość połączenia jest bezpośrednio zależna od połącznia z Internetem, jeśli masz szerokopasmowy dostęp do Internetu z osobną linią, to jakość rozmów będzie lepsza niż przy użyciu połączenia analogowego.
- Telefony VoIP nie potrzebują dodatkowych adapterów, działają dzięki kablowi od Internetu, a na biurkach w twojej firmie będzie mniej plączących się kabli.
- Telefony VoIP są związane z kontem użytkownika, a nie z numerem telefonicznym, dlatego można odbierać połączenia i przełączać się między kilkoma rozmowami przychodzącymi jednocześnie. Dzięki temu zmniejsza się liczba połączeń nieodebranych.
- Standardowe telefony stacjonarne i telefony VoIP są wyposażone w takie same klawiatury, z takimi samymi przyciskami odpowiadającymi za główne funkcje.
- Podstawowe elementy, takie jak słuchawka, mikrofon, głośniki są w obu przypadkach nieodłączne.
Cennik połączeń VoIP
Usługa | Cena |
---|---|
Stacjonarne | 0,09 zł/min |
Komórkowe | 0,48 zł/min |
Aktywacja | od 61,00 zł |
Abonament | 0,00 zł |
Numer lokalny | 0,00 zł |
Numer wewnętrzny | 0,00 zł |
Fax | 0,00 zł |
Przekierowanie | 0,00 zł |
Poczta głosowa | 0,00 zł |